MOC EMOCJI PRO Poziom 1. ROZWÓJ KOMPETENCJI EMOCJONALNO-SPOŁECZNYCH
Blok terapeutyczny do wykorzystania w pracy terapeutycznej i wychowawczej, przeznaczony dla dzieci w wieku 6−10 lat.
MOC EMOCJI PRO Poziom 1. ROZWÓJ KOMPETENCJI EMOCJONALNO-SPOŁECZNYCH to blok terapeutyczny do rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym i wieku przedszkolnym. Wspiera nauczycieli i innych specjalistów w realizacji podstawy programowej w zakresie rozwoju kompetencji społecznych i emocjonalnych, a także w realizacji obowiązku udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole i przedszkolu.
Blok terapeutyczny MOC EMOCJI PRO Poziom 1 jest ukierunkowany na kształcenie kompetencji fundamentalnych dla rozwoju dzieci w wieku 6–10 lat.
Wspomaga m.in. rozwój następujących umiejętności:
- budowanie pozytywnego obrazu siebie,
- rozpoznawanie i nazywanie emocji,
- radzenie sobie z emocjami własnymi i innych,
- empatia,
- funkcjonowanie i współpraca w grupie,
- budowanie relacji,
- dbanie o własne zdrowie, higienę i bezpieczeństwo.
MOC EMOCJI PRO Poziom 1:
- jest wyrobem medycznym, co gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania oraz udowodnioną skuteczność terapii (ocena kliniczna),
- zawiera 40 lekcji multimedialnych, w skład których wchodzą m.in. animacje, ćwiczenia interaktywne i karty pracy,
- gromadzi wiele wysokiej jakości, atrakcyjnych zasobów multimedialnych, a także zestawy tradycyjnych kart pracy o zróżnicowanym poziomie trudności,
- zawiera narzędzie Kreator komiksów do tworzenia obrazkowych historyjek społecznych (komiksów),
- pozwala na personalizację wyglądu ekranów i ćwiczeń oraz dostosowanie ich do preferencji uczestnika terapii.
MOC EMOCJI PRO Poziom 2. ROZWÓJ KOMPETENCJI EMOCJONALNO-SPOŁECZNYCH
Blok terapeutyczny do rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych przeznaczony do pracy z uczniami w wieku 10–15 lat.
MOC EMOCJI PRO Poziom 2. ROZWÓJ KOMPETENCJI EMOCJONALNO-SPOŁECZNYCH to blok terapeutyczny do rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych dzieci i młodzieży w wieku 10–15 lat. Wspiera nauczycieli w realizacji podstawy programowej w zakresie rozwoju kompetencji społecznych i emocjonalnych, a także w wypełnianiu obowiązku udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Jest nieocenioną pomocą dla wychowawców, pedagogów i psychologów, terapeutów oraz innych osób pracujących z uczniami szkoły podstawowej.
Blok terapeutyczny MOC EMOCJI PRO Poziom 2. ROZWÓJ KOMPETENCJI EMOCJONALNO-SPOŁECZNYCH jest ukierunkowany na kształcenie kompetencji fundamentalnych dla rozwoju dzieci i młodzieży w wieku 10–15 lat.
Wspomaga m.in. rozwój następujących umiejętności:
- rozumienie różnic między ludźmi,
- współpraca, wzajemna pomoc, empatia,
- komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, reagowanie na przemoc,
- radzenie sobie z własnymi emocjami i z emocjami innych osób,
- budowanie relacji rodzinnych i rówieśniczych (przyjaźń, miłość, lojalność, wsparcie),
- poruszanie się po świecie wartości (szacunek, szczerość, wdzięczność),
- dbanie o kondycję psychiczną i fizyczną w okresie dojrzewania,
- przestrzeganie zasad kultury osobistej, zachowania w grupie,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach (żałoba, stres, presja społeczna, cyberprzemoc),
- budowanie poczucia odpowiedzialności, świadome podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem, wybór zawodu,
- odkrywanie swoich mocnych stron, rozwijanie talentów, budowanie poczucia własnej wartości,
- radzenie sobie z informacjami płynącymi z mediów, korzystanie z mediów społecznościowych i telefonu.
MOC EMOCJI PRO Poziom 2. ROZWÓJ KOMPETENCJI EMOCJONALNO-SPOŁECZNYCH:
- jest wyrobem medycznym, co gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania oraz udowodnioną skuteczność terapii (ocena kliniczna),
- obejmuje 60 lekcji multimedialnych, w skład których wchodzą m.in. animacje, ćwiczenia interaktywne i karty pracy,
- gromadzi wiele wysokiej jakości, atrakcyjnych zasobów multimedialnych, a także zestawy tradycyjnych kart pracy o zróżnicowanym poziomie trudności,
- zawiera narzędzie Kreator komiksów do tworzenia obrazkowych historyjek społecznych (komiksów),
- pozwala na personalizację wyglądu ekranów i ćwiczeń oraz dostosowanie ich do preferencji uczestnika terapii.